Guvernul intenționează să demareze o campanie de informare publică cu privire la vaccinarea anti-Covid. Statul va proceda ca în primul val al pandemiei – banii merg către presă, pentru difuzarea de spoturi.
Premierul interimar Ciucă a făcut anunțul. A fost completat de vicepremierul Raluca Turcan, care a anunțat că bugetul va fi similar celui de la prima alocare.
”Bugetul alocat campaniei va fi similar cu cel din campania precedentă, în care s-au cheltuit până acum 40 de milioane RON din cei 200 milioane RON alocați” a anunțat Raluca Turcan, vicepremier.
În primul val al pandemiei, Guvernul a alocat 40 milioane lei. Cea mai mare parte a banilor a mers către grupurile Intact, ProTV și Cancan.
Presa tipărită a luat cei mai puțini bani. Circa 107.000 difuzări de spoturi au fost consemnate la televiziuni.
Aparut in
Puterea24
/
Ultima modificare in data de:
2020-12-17
In legatura cu acest articol...
În ce condiții se pot întoarce elevii la școală pe 11 ianuarie
ACTUALIZARE. Cetăţenii care vin din aceste 37 de state trebuie să stea 14 zile în carantină
GCS îi liniștește pe români: "Orice medicament/vaccin poate avea efecte adverse, însă cele mai multe dintre acestea nu sunt grave"
Coronavirus: 5.697 de cazuri noi, în ultimele 24 de ore. Câți romîni se află în stare gravă la ATI?
În ianuarie, România va primi 600.000 de doze de vaccin împotriva COVID-19
Reacție alergică severă la vaccinul anti-COVID, în SUA: o asistentă a ajuns la Terapie Intensivă
Primul caz de reacție alergică puternică, după vaccinarea împotriva COVID-19