La cele 64 de meciuri suporterii vor avea posibilitatea să cumpere doar bere fără alcool.
“Ca urmare a unor discuţii între autorităţile din Qatar şi FIFA, s-a luat decizia ca vânzarea de băuturi alcoolice să fie concentrată la FIFA Fan Festival, alte destinaţii ale fanilor şi locuri cu licenţă, fiind eliminate punuctele de vânzare din perimetrul stadioanelor”, a precizat FIFA. “Vânzarea de Bud Zero nu va fi afectată, iar această bere (fără alcool) va rămâne disponibilă la toate stadioanele”, a adăugat forul.
Totuși, este de aşteaptat ca în zonele VIP ale stadioanelor să se servească şampanie, vin, whiskey şi alte băuturi alcoolice, iar în afara acestor locații, berea ar fi fost singura băutură alcoolică disponibilă pentru deţinătorii de bilete obişnuite la meciuri.
Interesant este că Ab InBev, compania care deţine Buudweiser, este sponsor al Cupei Mondiale. AB InBev plăteşte zeci de milioane de dolari la fiecare ediţie a Cupei Mondiale pentru drepturile exclusive de a vinde bere şi a trimis deja o cantitate foarte mare de bere în Qatar.