2024-05-19 09:12

Bărbatul care a intrat în Palatul Parlamentului a fost REȚINUT. Cum s-a întâmplat incidentul: ”Am crezut că e hotel cu petreceri!”

|  18:19

Bărbatul care a pătruns noaptea trecută în clădirea Parlamentului spărgând un geam a fost reţinut, a anunţat, luni, Biroul de presă al Poliţiei Capitalei.

"Cercetările sunt continuate de Secţia 17 Poliţie, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 5, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de violarea sediului profesional şi distrugere", arată sursa citată de Agerpres.

Un cetăţean irlandez aflat în stare de ebrietate a intrat în clădirea Palatului Parlamentului, în noaptea de duminică spre luni, după ce ar fi spart un geam, el fiind prins de jandarmii care asigură paza instituţiei.

"În dimineaţa de 27 decembrie, în jurul orei 4,00, jandarmii ce asigură paza interioară a Palatului Parlamentului au sesizat Secţia 17 Poliţie cu privire la faptul că au depistat, în interior, un cetăţean aflat în stare de ebrietate. Din primele verificări s-a stabilit că acesta ar fi pătruns în curte prin escaladarea gardului, iar, ulterior, ar fi spart un geam şi ar fi pătruns în clădire", a informat Poliţia Capitalei.

Potrivit sursei citate, bărbatul a fost condus la Secţia 17 Poliţie.

Irlandezul care a sărit gardul Parlamentului, a spart un geam şi a intrat în clădire, noaptea trecută, după ce a petrecut în Centrul Vechi, a povestit ce s-a întâmplat în seara incidentului și cum a ajuns în Parlament.

„Am venit în România să-l vizitez pe prietenul meu. Am fost cazat la Friends Hostel. Am stat la petrecere până la ora 22:00 după care am plecat la un club de striptease până pe la 3. Clubul era prin centru. Am plecat apoi să caut altă petrecere. Am crezut când am văzut clădirea aia mare că e ceva hotel în care au loc petreceri. În România am venit ieri dimineață cu avionul. Am băut whisky amestecat cu bere. Nu m-am drogat. Eu am o situație financiară foarte bună și am și firmă în Irlanda. Intenționam să stau puțin și sa plec”, a declarat bărbatul, conform Antena3.

Aparut in Puterea24 / Ultima modificare in data de: 2021-12-27

In legatura cu acest articol...

Pază de doi lei la Palatul Parlamentului. Un bărbat beat a sărit gardul, a spart un geam și a intrat în clădire