"În perioada promoţiilor de iarnă, atacatorii continuă tentativele de fraudă care se folosesc de imaginea unor branduri cu reputaţie, precum magazine online, hypermarket-uri sau bănci comerciale pentru a masca destinatarul real al mesajului. Astăzi vă prezentăm o nouă mostră de astfel de mesaj electronic trimis de atacatori, care se foloseşte de elemente corespondente identităţii vizuale a Dacia. Atacatorii trimit mesaje cu oferte promoţionale false, către un număr cât mai mare de utilizatori, păcălindu-i să acceseze un link sub pretextul posibilităţii de a câştiga un autoturism Dacia Sandero. Mesajele primite conţin link-uri către site-uri frauduloase, care copiază imaginea de brand a Dacia, pentru a convinge potenţiala victimă că este vorba despre un concurs real", explică experţii DNSC pe pagina de Facebook a instituţiei.
DNSC recomandă evitarea accesării link-urilor provenite din surse necunoscute sau din mesaje considerate suspecte, chiar dacă vin de la prieteni, rude, colegi etc şi verificarea cu aceştia a transmiterii lor, pe un alt canal de comunicare.