2021-07-28 16:56

Elena Udrea: Guvernul să găsească resurse să promoveze România şi să nu mai pună la conducerea Ministerului Turismului "diletanţi"

 |  15:01
Elena Udrea: Guvernul să găsească resurse să promoveze România şi să nu mai pună la conducerea Ministerului Turismului "diletanţi"

Deputatul democrat-liberal Elena Udrea a declarat că brandul de ţară al României a adus creşteri foarte mari în domeniul turismului şi a sugerat Guvernului Ponta să găsească resurse să promoveze România şi să nu mai pună la conducerea Ministerului Turismului "diletanţi".

"Brandul turistic este un succes care a adus creşteri în domeniul turismului de peste 15 % în ultimii ani. Nu mai faceţi nimic în investiţii, nici în transporturi, nici în turism şi cred că primarii dumneavoastră regretă guvernarea PDL. Sugerez actualului Guvern să găsească resurse să promoveze România şi atunci când vine vorba de turism să înveţe că la turism nu poţi să pui diletanţi. Lipsa de viziune din turism nu scuză incompetenţa. Dacă vreţi să vorbim de turism, investiţii, dacă vreţi consultanţă de la fostul Guvern, vă stăm la dispoziţie", a afirmat miercuri Elena Udrea la dezbaterea moţiunii simple "Salvaţi metroul bucureştean!".

Liberalul Radu Bogdan Ţîmpău a spus, miercuri, de la tribuna Parlamentului, că dezinteresul PDL faţă de metroul bucureştean a fost evident în 2011, când pentru brandul de ţară al României "s-a cheltuit milioane de euro pentru consultanţă şi promovare, în condiţiile în care celebra frunză putea fi achiziţionată de pe internet cu 200 de euro".

"Dezinteresul dumneavoastră faţă de metroul bucureştean a fost evident în anul 2011 când Guvernul Boc, deşi a contractat acest proiect la valoarea de 1,2 miliarde de euro, a prevăzut în bugetul Ministerului Transporturilor suma de 12 milioane lei, dar nu este singurul exemplu de pură demagogie atunci când PDL vorbeşte de investiţii în infrastructură, pe hârtie arătau minunat toate, dar în practică erau doar oportunităţi de afaceri pentru oamenii de casă ai partidului dumneavoastră. Nu putem uita programul naţional de dezvoltare a infrastructurii care din modernizarea 10.000 de km de drumuri judeţene s-a concretizat doar în mii de studii de fezabilitate sau de brandul de ţară al României, copilul de suflet al doamnei Udrea, care a cheltuit milioane de euro pentru consultanţă şi promovare în condiţiile în care celebra frunză putea fi achiziţionată de pe internet cu 200 de euro", a mai arătat deputatul liberal, potrivit Agerpres.


Aparut in Puterea24 / Ultima modificare in data de: 639877-01-30



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE