2024-04-19 17:26

Facebook și Instagram promit să PROTEJEZE mai mult datele adolescenților. Ce se schimbă

 |  19:19
Facebook și Instagram promit să PROTEJEZE mai mult datele adolescenților. Ce se schimbă

Facebook și Instagram urmează să înăsprească restricțiile privind datele de care dispun agențiile de publicitate pentru a direcționa reclamele către utilizatorii adolescenți, a declarat compania mamă a platformelor, Meta, potrivit The Guardian.

Începând din februarie, agențiile de publicitate nu vor mai putea vedea sexul unui utilizator sau tipul de postări cu care acesta a interacționat, ca modalitate de a direcționa reclamele către acesta.

Conform restricțiilor îmbunătățite, doar vârsta și locația unui utilizator vor fi folosite pentru a le arăta reclame, a declarat Meta.

De asemenea, compania de social media a confirmat că în martie vor fi introduse noi controale care vor permite adolescenților să intre în setările din ambele aplicații și să aleagă să "vadă mai puțin" anumite tipuri de reclame.

Mulți militanți pentru siguranța online susțin că platformele de social media trebuie să facă mai mult pentru a controla tipurile de publicitate afișate utilizatorilor mai tineri, afirmând că reclamele nepotrivite pot provoca la fel de mult rău ca și conținutul ofensator sau abuziv postat de alte persoane.

Meta a adăugat anterior restricții care împiedică agențiile de publicitate să adreseze reclame adolescenților pe baza intereselor și activităților acestora, iar compania a declarat că ultimele actualizări au venit ca răspuns la cercetările efectuate în acest sens, la feedback-ul direct al experților și la reglementările globale.

„Ca parte a eforturilor noastre continue de a menține aplicațiile noastre adecvate vârstei pentru adolescenți, aducem noi modificări la experiențele lor publicitare", a declarat Meta într-o postare pe blog.

„Recunoaștem că adolescenții nu sunt neapărat la fel de bine pregătiți ca și adulții pentru a lua decizii cu privire la modul în care datele lor online sunt utilizate în scopuri publicitare, în special atunci când este vorba de a le arăta produse disponibile pentru cumpărare”, a mai adăugat compania.

„Din acest motiv, restricționăm și mai mult opțiunile pe care le au agențiile de publicitate pentru a ajunge la adolescenți, precum și informațiile pe care le folosim pentru a afișa reclame pentru adolescenți", explică Meta.

Sursa: TVR


Aparut in Puterea24 / Ultima modificare in data de: 2023-01-11



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE