2024-04-16 13:18

Prefectura Capitalei, ghid pentru marile magazine: Ce reguli noi trebuie să aplice Lidl, Kaufland sau Cora?

 |  11:34
Prefectura Capitalei, ghid pentru marile magazine: Ce reguli noi trebuie să aplice Lidl, Kaufland sau Cora?

Prefectura Capitalei a emis un Ghid pentru marile magazine din București prin care încearcă să limiteze aglomerația, iar în momentul în care se atinge numărul maxim de clienți, cei de afară vor fi opriți în fața magazinului.

Iată care vor fi noile reguli de acces în magazine:

Afişarea la intrarea în magazin, la loc vizibil, a unui afiş în care să fie menţionat numărul maxim de clienţi care pot fi prezenţi simultan în acel magazin. Afişul trebuie să fie cel puţin de mărime A4 şi caracterele să fie suficient de mari pentru a fi vizibile de la distanţă. Este propus următorul text:

Pentru a putea respecta regula distanţării fizice, în acest magazin pot fi prezenţi simultan …. clienţi.

- Modul de clacul pentru numărul maxim de clienţi va fi făcut prin raportare la cota de max 7m.p.-client pentru magazinele mari, de tip mall, supermarket, hypermarket sau prin raportare la obligaţia asigurării distanţării de 2m între clienţi pentru magazinele mici şi mijlocii.

- Fiecare magazin va trebui să dispună măsurile necesare pentru a evita aglomerarea. Măsurile dispuse sunt la alegerea fiecărui operator economic, acesta putând să evalueze concret situația și să decidă. Printre măsurile sugerate sunt: (i) limitarea numărului de coșuri sau cărucioare disponibile la numărul maxim de clienți care pot fi simultan în magazin, (ii) asigurarea contorizării electronice sau (iii) asigurarea contorizării mecanice sau orice alt mijloc pe care operatorul economic îl consideră eficient și potrivit situației proprii.

- La atingerea limitei de clienţi, operatorul va opri accesul clienţilor în magazin, urmând a permite accesul pe măsura eliberării capacităţii.


Aparut in Puterea24 / Ultima modificare in data de: 2021-04-09



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE