Oamenii au izbucnit atunci când zborul le-a fost amânat încă o dată, după ce au urcat în avion.
„Lucrurile au început de la grevă, a fost probabil și o problemă tehnică, în cele din urmă, inclusiv echipajul și-a depășit orele de zbor. Pasagerii probabil nu știu că un pilot nu poate zbura non-stop.
Avem de-a face cu un tip de caz obișnit. Dacă se mai adaugă și o grevă, lucrurile se dau peste cap exponențial”, a spus Ramona Colea, reprezentant drepturi pasageri.
Ministerul Afacerilor Externe a emis mai apoi o alertă cu privire la călătoriile în Italia, din cauza grevei personalului.
Mai târziu, a venit și răspunsul companiei aeriene care asigura cursa spre Timişoara, informează b1tv.ro.
„Zborul Wizz Air W6 3552 de la Milano Bergamo la Timișoara din 26 iulie a avut o întârziere deoarece aeronava care efectua acest zbor a necesitat o verificare tehnică neprevăzută. Aeronava a plecat pe 27 iulie la 11:10 ora locală. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră principală”, a precizat compania aeriană.