2024-04-18 03:15

DACIA își schimbă identitatea vizuală. Marca auto va avea un nou LOGO și o nouă EMBLEMĂ

 |  22:21
DACIA își schimbă identitatea vizuală. Marca auto va avea un nou LOGO și o nouă EMBLEMĂ

Dacia a lansat joi o campanie de imagine prin care și-a anunțat noua identitate vizuală ce vine cu un nou logo, o nouă emblemă și o culoare specifică.

Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar noul logo exprimă „simplitate și robustețe”, afirmă compania. Dacia are și o nouă culoare de brand, respectiv un verde kaki, despre care compania spune că este „o nuanță ce evocă apropierea de natură”, scrie Economedia.ro.

Noul logotip și noua emblemă „au fost imaginate în cadrul echipei de Design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia”.

Astfel, logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere, potrivit companiei. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.

La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.

„Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de client”, arată compania.

Noua paletă de culori, având în centru nuanța verde-kaki, evocă apropierea de natură, un reper important pentru clienții companiei și un teritoriu unde vehiculele Dacia își pun în valoare pe deplin capacitățile, asemenea emblematicului Duster, potrivit reprezentanților.

O serie de culori secundare completează gama:

– trei culori din sfera „terestru-mineral” – Kaki închis, culoarea teracotei și nuanța nisipului.

– două culori contrastante – un portocaliu și un verde intens.

Începând din iunie 2021, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare: online, publicitate, broșuri. Showroom-urile Dacia vor afișa treptat noua identitate de marcă începând din prima parte a anului 2022. În ceea ce privește gama de modele, aceasta va primi noul logotip și noua emblemă în cursul semestrului al doilea din 2022.


Aparut in Puterea24 / Ultima modificare in data de: 2021-06-17

Mai multe imagini:
DACIA își schimbă identitatea vizuală. Marca auto va avea un nou LOGO și o nouă EMBLEMĂ
zoom




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE